Blogg med komplikationer

 Jag har kämpat med blogginställningarna så jag fått ännu fler gråa hårstrån än jag redan hade! 

Det verkar helt omöjligt att lägga till en knapp för att följa bloggen och att prenumerera verkar smått ofattbart om man inte har eller skaffar ett mailkonto på yahoo (vilket i och för sig är lätt!)

Så då försökte jag exportera hela bloggen till en annan portal. Det funkade inte heller. 

Så nu fortsätter jag blogga här tills vidare. Åtminstone tills jag hittar någon bättre lösning. Är det någon som har bra förslag så hör gärna av er. 

Jag orkar helt enkelt inte kämpa mer med detta just nu. Vi har ju verkligen en hel del annat att tänka på i familjen. 

För mina vänner kommer jag att berätta när jag gjort nya inlägg genom att länka till bloggen på min facebooksida. Annars kan man lägga min blogg som favorit på datorn eller i läslistan på sin mobil och titta in för att läsa nya inlägg då och då. 

Det får duga tills vidare. 





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en