Teo´s dagbok 47


Hej alla!
Igår hände ett något skitläskigt!!

I vardagsrummet har vi en byrå. Ibland ställer jag mig på bakbenen mot den för att kika om det ligger nåt kul ovanpå. Och igår när jag gjorde det blev jag stel av fasa. Ja, jag känder hur pälsen reste sig på skallen på mig så hemskt var det!

På byrån hade matte ställt några saker av porslin,,, några muggar och en skål som såg helt fruktansvärt farliga ut!
Jag både morrade och skällde och kastade mig bakåt och gick runt och blängde på byrån en lång stund.

Matte muttrade nåt om hundar i "spökåldern" och sa att jag var larvig. Men det var ju hon som inte fattade att vi har livsfarliga grejer här hemma!

Sen ställde matte ner dom där prylarna på golvet så jag skulle få kolla på dom. Hon sa att dom inte var farliga alls, men jag undrar jag. Jag backade och smög omkring och morrade åt dom länge. Då la matte godisar i dom och efter moget övervägande kom jag fram till att jag nog kunde ta godiset,,, fast jag var försiktigt. Jag visste ju inte om dom skulle gå till anfall!

Ja, riktigt hemska är dom. Jag morrade på dom i morse åxå, för säkerhets skull.
Vet inte ens om jag vågar lägga ut foton på "hemskingarna" för jag kanske skrämmer livet ur er allihop,,, men ok, lika bra att ni får se dom så ni vet vad ni ska akta er för!

Kram
Teo



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en