Teo's dagbok 49

Hej vänner och Gott Nytt År!

Här händer det mycket konstiga saker just nu.
I förrgår fick jag åka till husses syster och vara där hela dagen. Det är jättekul där för jag är kompis med både hunden och katten.
Sen kom husse och hämtade mig och det var då det konstiga började. Vi bor inte hemma längre! Vi bor borta!!
Alla våra saker finns kvar men på ett annat ställe än förut. Först var jag jätteförvånad.

Sen tänkte jag en lång stund och kom fram till att där vi bodde förut är nog "gamla hemma" och nu bor vi i "nya hemma".

Eftersom både husse och matte och alla saker är här, mina åxå, så är nog allt ok. Och när jag konstaterat det blev jag så trött så jag somnade.

Kram Teo





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en