Björnfrossa


Eftersom mina benmuskler protesterar högt och tydligt mot allt vad snöpulsande heter, styrde jag idag hundpromenaden mot centrum. En stor del av centrum har nämligen uppvärmda gångbanor och det var en sann njutning att gå på barmark, måste jag säga. :) Dessutom blev det lite nyttig miljöträning för Teo.

På torget hade man satt upp en utställning bestående av en himla massa björnar. Dessa är målade av olika konstnärer och ska representera mångfald. Varje björn är från ett land i världen. Ganska kul,,, vissa var jättefina,,, andra förstod man sig inte på alls och några var rent fula. *S*

Fotade lite, så här kommer bilder på en del av "världsbjörnarna". :)

 USA



Sverige 


Storbritannien 


 Spanien


 Slovakien








 Polen


Österrike 


 Luxemburg


 Sydkorea, tror jag,,,


Mexico





 


 Irland


 Frankrike











Danmark 


 Bulgarien


 Azerbadjan


 





Angola 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en