Teo's dagbok 48

Hej alla!
Igår var det julafton. Det har jag aldrig varit med om förut, men redan dagarna innan har jag förstått att jul är kul. :)
Alla husses och mattes barn har varit här! Några är förresten här fortfarande. Och jag som älskar allihop!
Det finns alltid någon att gosa och leka med när vi är så många tillsammans, det är härligt det. Jag har pussat på alla, massor av gånger.
Igår fick alla julklappar. Jag fick två paket. Ett litet som luktade gott och som jag öppnade väldigt försiktigt. Det var tre köttbullar i det! Mums!! Det andra paketet var lite större och innehöll en leksak som såg ut som en överkörd grävling, haha. Den är kul. Lite makaber kan man ju tycka, men kul. Här är grävlingen och jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en