Här går det undan

 Nu är det inte många flyttlådor kvar och jag har inte ens bott här en vecka! Har insett att jag behöver någon mer förvaring i badrummet så det kikar jag lite på just nu. Men det går bra det här och jag trivs väldigt mycket. Mer om det i nästa inlägg. 

Min tvättkorg, som såg så fin ut i det gamla fula badrummet, ser changerad och klumpig ut i det nya. Den stör mig så pass mycket att jag tänker byta ut den.

Igår fick jag väldigt god hjälp med att sätta upp hatthylla, en tavla, krokar till mina hängväxter m.m. Tusen tack för hjälpen, P! 

Det enda som krånglar nu är Julius, min robotdammsugare. Den vägrar att ansluta till mitt nätverk och jag har vidtagit alla åtgärder jag kan komma på och som supporten föreslagit utan resultat. Två gånger har jag liksom nollställt den genom att plocka ur batterierna som sitter bakom fastskruvade luckor. Och svurit långa ramsor på kuppen. Så i morgon blir det att ringa supporten igen. 

Här kommer lite bilder. 

Hallmöbel på rätt plats. Blompinnar på fel plats!

Min älskade karta kom upp på väggen

Klätterkallan pryder hallfönstret.

Dichidian, även kallad "Monstret, fyller ut vardagsrumsfönstret bra 

Bångstyriga Julius! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en