Dagsläget, novembersol och hysterisk julbelysning

 Igår gick jag en skön promenad och solen sken. I november! Det är inte ofta det händer minsann, så jag måste förstås fota detta och även den häftiga himlen när vi var på hemväg. 




Lasse har idag sluppit ifrån syrgasen och det är såklart ett framsteg! Han är dock väldigt svag i musklerna så jag har ringt runt angående att få hjälp av en fysioterapeut, vilket jag fick gehör för, tack och lov. Nu ska vi kämpa för att få ordning på "gubben" igen. Tur att han är envis! 

Har inte orkat fota någon konstig sjukhuskonst på senare tid men idag kunde jag inte låta bli att "smygfilma" en grannes helt hysteriska julbelysning lite kort. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en