Teo´s dagbok 8


Hej igen!

Igår var jag ute och åkte bil. Matte och husse och H, som var på besök tog med mig till en tant som heter Veterinären.
Hon var snäll och gosade med mig och bjöd på jättegott godis. Det hände nåt konstigt när vi höll på att umgås hon och jag,,, det stacks i nacken plötsligt! Men sen var det borta igen och jag fick mera godis, så det var säkert ingenting farligt.

Det var flera hundar där som åxå skulle hälsa på tant Veterinär, undrar om dom fick lika gott godis som jag?

När vi sagt hej då till tanten åkte vi bil igen, fast bara en liten bit. Vi skulle hälsa på hos min uppfödare i huset där jag föddes och busade med mina syskon när jag bara var en liten bebis. Nu är jag MYCKET större,,, nästan vuxen faktiskt, även om matte kallar mig bebis fortfarande, men hon fattar ju inte så mycket, matte.

Det var roligt att träffa uppfödaren och hennes hundar igen, men inga syskon var där, dom har väl åxå blivit stora och flyttat hemifrån antar jag.

När vi kom hem var jag så trött, så trött. Det tar på krafterna att göra besök här och där.

Kram
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Vila i frid, lilla fina mamma

Min vardag