Teo´s dagbok 14


Hej alla!

Igår hände det nåt kul! På kvällen, när det var svalt, fick jag sån himla lust att springa så det gjorde jag. Jag rusade från köket, genom hallen, ut i vardagrummet, runt bordet i full fart. Det är härligt att springa fort, tur att det är gott om plats här hemma.

Nån gång när jag var inne på tredje, fjärde varvet och störtade in i vardagsrummet fick jag syn på husse som satt i fåtöljen och käkade glass. Jag har ju försökt hoppa upp i den där fåtöljen många gånger, men nu tog jag full sats och gjorde ett jättehopp,,, och landade rakt i husses knä!! Jag vet inte vem som blev mest förvånad,,, husse eller jag?! :)
I alla fall var det jättekul och jag fick smaka glass åxå.

Idag hittade jag en skatt. När jag låg vid vitrinskåpet fick jag syn på något där under så jag gnydde på matte. Hon kom och kikade under skåpet och sen fiskade hon fram ett stort, nytt gnagben! Någon annan hund måste ha glömt det här, sa hon. Det kan vara O, den stora svarta flickan som varit här och hälsat på innan jag flyttade hit. Jag fick benet och har gnagt mycket på det idag,,, riktigt mumsigt är det.




Kramar
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Vila i frid, lilla fina mamma

Min vardag