Teo´s dagbok 4


Hej igen!

Igår åkte jag bil. Det är lite läskigt i början och man måste sitta stilla och det är jättesvårt. Jag vill titta på allt som far förbi utanför men jag hinner ju inte med!

Husse, matte och jag åkte till ett stort ställe som heter Göteborg. Där fanns det sååå många bilar! Vi hälsade på hos en stor hund som jag ville leka med, men han ville inte det för han hade slutat med såna barnsligheter, sa han till mig. Så han tog sitt finaste ben och la sig i soffan och gnagde och är jag kom och ville titta på morrade han så då gick jag därifrån. Ligga i soffan och gnaga är tydligen sånt som farbröder tycker är kul, det ska jag nog åxå göra när jag blir farbror.

Men jag fick låna hans andra leksaker, dom var kul! Det fanns såna som pep och lät. Sen bodde det snälla människor där åxå, som lekte och gosade med mig. Jag fick ta med mig en fin leksak hem åxå, den har jag lekt mycket med idag.

När vi åkte hem var jag så trött, så trött. Matte sa nåt om att nu kanske jag kunde sova hela natten. Trodde hon ja! Jag väckte såklart henne som vanligt halv fyra i morse. Min mage sa att jag måste väcka henne annars skulle det hända en olycka på sovrumsgolvet. "A man´s got to do, what a man´s got to do", liksom.

Hälsningar
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en