Teo´s dagbok 3



"Idag hände det nåt spännande! Vi fick besök av mattes syster och hon hade med sig en "tant" som heter Tanni och är en tax. Jag blev alldeles vild och rusade omkring som en galning. Tanni brydde sig inte så mycket, men hon var snäll. Först träffades vi ute och nosade omkring och jag måste ju nosa på allt som Tanni nosade på för hon är ju äldre än mig och vet vad som är viktigt här i världen, så jag följde efter henne hela tiden så att jag inte missade något.
Sen gick vi in och Tanni fick dricka vatten ur min vattenskål, man får ju dela med sig. Och sen kollade Tanni på alla mina leksaker och jag fortsatte att kolla på henne. Mattarna pratade en massa om oss hundar och sen blev jag jätte-mega-trött och somnade under bordet.
När Tanni skulle åka hem gnällde jag lite för det var ju så kul att hon kom på besök. Hoppas vi träffas snart igen."

Teo


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nu är jag här! :)

Rättegång

En upplevelse långt utöver det vanliga!