Vart är jag på väg?

 Rubrikens fråga ställer jag mig dagligen numera. Jag vet ingenting om hur mitt liv kommer att gestalta sig framöver. Var ska jag bo? Vad ska jag göra? Börja med något nytt?  (Jag menar hobbies typ, inte någon ny relation!) Hålla fast vid gammalt? Vad vill jag egentligen?

Allt hänger i luften för tillfället och det får vara så ett tag. Jag är övertygad om att det kommer att klarna med tiden. 

Nu närmast är jag snart på väg på nästa lilla äventyr. Jag åker på torsdag och kommer hem igen på lördag. 

Det blir en roadtrip till Vadstena för jag har faktiskt aldrig varit där. Och platsen lockar historienörden i mig något alldeles enormt! Så jag har bokat två nätter på ett vandrarhem plus och ska grotta ned mig ordentligt i slott, kloster och andra sevärdheter. 

Har försökt invänta bättre väder, men det verkar vara helt lönlöst denna sommar. 

Så på torsdag morgon/förmiddag packar jag in mig och lite bagage i lilla röda Edna och drar iväg. Känns spännande och kul. 

Sen ska jag bomba er med bilder antingen ni vill eller inte, haha! 



Kommentarer

  1. Så fint där och Motala i närheten också. Ha det härligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att åka dit. Få se om jag hinner med Motala också. Tack!

      Radera
  2. Det blir alldeles säkert en härlig tripp, och med ett historieintresse så lär du bli mer än mätt tänker jag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en