Två tanter och en tax på utflykt

 Idag gav vi oss iväg på utflykt, syrran, jag och hennes tax. Vi pratade redan i våras om att besöka Ramhultafallet utanför Sätila och resonerade som så att efter den senaste tidens regn borde det verkligen vara något att titta på nu. Det var det. Medhavd matsäck, vettiga skor och slingriga, ibland slippriga stigar. Solsken fick vi t o m och underbara utsikter. Jag låter bilderna tala. Sätt på ljudet när du tittar på klippet. 






Slipprig stig som bar uppför och uppför


Översvämmad stig, taxen ville fortsätta men inte vi. 











Kommentarer

  1. Vilka härliga bilder som verkligen ger mig en känsla av hur det både lät och såg ut. Klippet tittar jag inte på då det stör personen bredvid mig just nu :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en