Bra dag

 Jag är glad att kunna skriva att dagen idag varit riktigt bra. 

Redan när jag vaknade i morse märkte jag att Teo var betydligt piggare idag och det visade han på förmiddagen genom att dra med mig ut på en riktig promenad för första gången på en vecka. Inte lika lång som vanligt, men ändå rätt rejäl sträcka. Det gjorde mig riktigt glad. När promenaden inleddes fick jag direkt dra på smilbanden för på gatan stod en parkerad bil där någon roat sig med att skriva en uppmaning på den rejält smutsiga bakrutan. 

Klicka på bilden för större format!



Sen är jag också glad över att min balkong känns så mysig och trevlig i år. Har fått till det med växterna så den känns som en liten oas mitt i stan och det är jag nöjd med. 






I eftermiddag har jag varit på handarbetsfika och det var väldigt trevligt. Välbehövligt för mig att vara lite social och ge mig ut och träffa folk. Vädret är ju finfint så vi satt utomhus med våra handarbeten och köpte även goda glassar. 

När jag kom hem pratade jag i telefon en bra stund med bästa vännen M. Det var också trevligt och kul. 

Så den här dagen känner jag mig riktigt belåten med. Det känns fint. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en