Teo´s dagbok 16

Hejsan svejsan!

Matte är lite konstig ibland. Nu påstår hon att jag är "inklickad"!? Undrar vad som menas med det?
Jag tror det har att göra med den där grejen hon har som säger "klick" ibland. Jag gillar den! Jag fick sitta hos matte och blev matad med godisar,,, många godisar. Varje gång jag åt en godis sa det "klick" från den där grejen. Störtenkelt! Behövde inte anstränga mig alls utan fick godis ändå.
Till slut började jag tänka på godis bara jag hörde klicket. Matte klickar ibland när vi gör saker tillsammans,,, som sitt och ligg och sitt kvar och sånt. Och sen får jag en godis.

Idag på förmiddagen, bestämde jag mig för att göra ifrån mig utomhus som omväxling. Jag hittade en bra slänt, där jag kunde sitta ifred och göra nr 2. Matte stod en bra bit därifrån, men just som jag satt där och gjorde vad jag behövde i godan ro, hörde jag "klick" från matte! Och då blev jag godissugen! Fast jag gjorde klart först, men sen rusade jag till matte och fick flera stycken godisar och matte var jätteglad och stollig och skojig och busade och var jättekul! Människor är ju konstiga! Bli så jädrans glad för att jag skiter liksom???

I alla fall så var det ju kul för vi var glada och nöjda båda två och på eftermiddagspromenaden tänkte jag testa matte lite. Så jag satte mig och gjorde nr 2 ute igen. Och det funkade!! Matte klickade och blev jätteglad och jag fick godisar. Så nu vet jag hur jag ska få godisar, hehe,,, bara att bajsa när man är ute på promenad ju! ;) 

Matte tog inga foton idag,,, som tur var! Så här får ni en annan bild på mig istället,,, tagen för några veckor sedan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en