Nya tag

 Kroppen har varit vresig i flera dagar och i lördags slog jag nog nytt rekord i sovning. Jag somnade efter frukost, efter lunch och ändå slocknade jag i soffan i två timmar på kvällen. Kunde helt enkelt inte hålla mig vaken. Det var nog slutklämmen på skovet för i går kände jag mig bättre. 

På eftermiddagen tog jag en promenad. Den gick bättre än förväntat så det blev tre km. Idag har jag gått 3½. 

Så skönt att börja komma igång så smått. Jag har ju varit väldigt stillasittande sen december egentligen, så jag har inga höga krav vare sig på hastighet eller distans. Men nu har jag ändå börjat. Det känns bra. 

Jag ska försöka gå en promenad de flesta av veckans dagar är planen. Det behöver jag. 





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en