Vardag

 Det händer inte så mycket som känns så angeläget att skriva om just nu. Inga utflykter och äventyr alls. Flytten är nog för mig denna höst då min ork fortfarande känns lite begränsad. Och sen övriga aktiviteter förstås. Dansen, leva-vidare-gruppen och lite promenader mellan varven. 

Förra veckan var jag i alla fall på höstmarknad i stan med en god vän. Vädret var fint och det var rätt skönt att strosa runt. 

Tog ett par bilder också. 




Här om dagen började jag försiktigt närma mig borrskruvdragaren. Vi samarbetade bra vid första försöket, som bestod i att skruva loss fästet till en vägghylla. 

Jag anar en början på en ny, fin vänskap! :D




Kommentarer

  1. Borrskruvdragare en mycket bra sak attha - se bara till att batteriet är laddat i övrigt härliga statyer

    SvaraRadera
  2. Behöver du hjälp när du flyttat så finns jag ju väldigt nära! Och har även en händig karl ❣️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag har många till hjälp men kan ju vara bra med någon mer om det skulle behövas. :) Skriv till mig på messenger så jag vet vet du är! :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en