Teo´s dagbok 42


Hej vänner! :)

Idag skulle husse vila på soffan. Det tyckte jag var en dum idé. Jag tyckte han skulle leka med mig istället! Visserligen hade husse varit vaken nästan hela natten, men va tusan,,, han säger ju själv att han bara är 22 så då kan han ju orka leka lite, tycker jag!

Jag lekte med matte först och gav henne den ena leksaken efter den andra som vi hade dragkamp med och kastade, men husse leker liksom roligare,,, och vildare!

Matte är bättre på att göra konster med mig,,, eller ja, det är jag som gör konsterna och då får jag något gott av matte. Det bästa är när hon lagar mat, särskilt kött, korv och köttfärs. Då brukar jag stå bredvid med tassarna mot bänken och "hjälpa till". Eller ja,,, jag nosar mest,,, och sällskapar. Och mellan varven, när matte väntar på något som ska steka eller koka färdigt, gör vi konster och då får jag smaka av det goda från köksbänken som belöning när jag gör rätt. Det är mysigt.

I alla fall blev jag jättetrött på att husse bara låg på soffan och snarkade, så jag bestämde mig för att väcka honom så att vi kunde leka lite, så jag erbjöd honom min fina fotboll. Husse gillar ju fotboll. Det gick inget vidare, husse har inte ens en susning om att matte fotade bilderna nedan. *S*

Han kan sova han,,, min husse!




Kram
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en