Teo´s dagbok 41


Hej alla! :)
Nu var det ju längesen jag skrev här!

I helgen som gick skulle matte och husse åka bort,,, utan mig. Dom packade och fixade och hade sig och sen åkte dom och jag fick vara kvar hemma med E. Jag gillar E väldans så det gjorde inte så mycket, fast jag tycker det är bäst när alla är på samma ställe,,, man är väl vallhund. Flocken ska vara samlad liksom! ;)

Ett par timmar senare kom i alla fall husses syster - S - och då fick jag följa med henne. Och det var ju helt toppen för hemma hos S finns "min tjej" S och även katten S och jag gillar allihop! :D

Hunden S är en ståtlig Golden retriverdam på fem år och katten S har nästan samma färg som mig. Hos dom fick jag bo hela helgen och det var hur kul som helst,,, vi lekte allihop och gick på promenader och hade skojigt.

När husse och matte kom hem på söndagen blev jag så glad så jag viftade inte bara på svansen utan på hela kroppen och sen var jag sån här resten av dagen:



Kram
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en