Teo´s dagbok 35


Hej alla!
Jag leker en del med husse och matte. :)

Med husse leker jag helst "Attack". Då tar husse på sig en speciell tröja och lägger sig på golvet och sen brottas vi, det är jättekul fast jag skulle vilja bita husse i håret och öronen, men det får jag inte.

En lek som jag och matte leker heter "Nu kommer tiger". Då tar matte min tigerleksak och viftar med. Närmare och närmare min nos viftar hon och till slut hugger jag tiger och så busar vi eller åxå släpper jag tiger igen så hon kan kasta och jag kan hämta. Ju närmare tiger kommer desto mer visar jag tänderna och då skrattar matte.

Så här ser den leken ut:


"Här kommer tiger,,,"


"Här kommer tiger,,, "


"Här kommer tiger,,,"


Snart hugger jag honom!!


Fångad!!


Tigerbus :)


Så här glad är jag när vi leker den här leken. :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en