Förlåt mig!


Förlåt mig,,, jag var nog elak!

I en diskussion på nätet, där många människor deltog, dök det plötsligt upp en man som skröt vitt och brett om sin kriminella "karriär" och använde ordet "snutjävlar" mycket flitigt.
Eftersom kriminalitet inte impar på mig för fem öre, kände jag hornen växa ut och kommenterade:

"- Du måste verkligen älska poliser, som valt ett "yrke" där du får träffa dom ofta!"

Han svar blev:
"-Jo du, vi kanske t o m har träffats?"

"-Det tror jag inte för en sekund", svarade jag.

Som svar på detta hade han bara ett enda ord: "-Snuthora!"

Jag kunde inte hålla mig för skratt och samtidigt kom en vän in och ifrågasatte vad detta ord betydde. "Vad är det??", frågade hon, och jag kunde nästan höra  hennes (tillgjort) blonda tonfall. *S*

"-Inte vet jag", svarade jag. "Det måste väl vara någon som försöker sälja sex till snutar? Kan knappast vara nån lönande verksamhet!"

Efter vårt raljerande blev killen tyst,,, han kanske blev ledsen för att vi inte käftade emot? Tänk om han bröt ihop och kände sig osedd och inte fick den uppmärksamhet han behövde?

Jag var nog elak,,, han kanske hade haft en taskig barndom?!?!

Undrar om jag får dålig karma nu? ;)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en