Teo´s dagbok 33


Hej!

I torsdags eftermiddag fick vi besök. Det var husses och mattes vänner T och M som kom hit. Med sig hade dom O, som är en stor, fin hundflicka. Jag blev alldeles vild så kul var det!!

O och jag umgicks hela helgen, hon är jättesnäll och blev inte arg fastän jag hoppade på henne och nafsade henne i öronen och svansen. O är jättestor och urstark,,, hon kan flytta möbler!! Ibland när hon morrade visste jag inte riktigt om det var på lek eller allvar, så jag backade undan för säkerhets skull. Jag menar,,, O´s mun är så stor så jag får in hela mitt huvud i den,,, jag testade en gång när hon gäspade. Och man vill ju inte bli av med huvudet precis!

På lördagen fick O och hennes matte och husse följa med till hundskolan och vara med. Det var kul fast det regnade massor! Alla hundar och mattar och hussar och moster var helt genomblöta när vi var klara. Det var sista gången på hundskolan för oss valpar. Inte kul! Fast jag ska gå i skolan igen sen, i november säger matte och husse. Undrar när det är november?

Här kommer lite bilder på mig och O. På hundskolan i lördags gick det inte att fota i regnet.


När vi skulle ha dragkamp fick husse och jag hjälpas åt mot O.


Ibland slappade vi lite ihop

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en