Full rulle!



Idag var det dags för ett besök hos valparna igen. Himla bra när uppfödaren bor så nära. :) Denna gång kunde inte maken följa med så jag tog med mig mor och dotter på visiten. Otroligt mycket hade hänt på bara en vecka insåg jag. Från att ha stapplat runt på darriga ben i tisdags till att idag nästan springa och skutta. Och en hel del bus var det med.
Här kommer såklart bilder på godingarna:


Kommer den här lille killen att flytta hem till oss?




Eller han här?



Eller denne gossen?



"Jag har en leksak och jag är vild!!"



"Här sitter brorsan och poserar fint, men det ska jag minsann ändra på!"



Blivande utbrytarkung?



Grabbgängen busar i valplådan



Söthög!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Vila i frid, lilla fina mamma

Min vardag