Gammalt år - nytt år

Så har då 2013 gått till historien.
Året som gått började i moll och slutade i dur. Det började med sjukdom, dödsfall och annat som var jobbigt, så bit för bit var det bara att börja klättra upp ur "diket". :)

Någonstans i halvtid började det vända och därefter har jag lyckats klättra högre än på många år! :D

Kroppen känns bättre, tröttheten har minskat och det är jag oerhört glad över! Om det är bestående eller ej, vet jag inte, men nu är det rätt bra och nu är allt jag har, så varför oroa sig? :)

Sommaren som gick var helt suverän med massor av sol och värme, det är rena medicinen. I övrigt har året bestått av umgänge med goda vänner, gosiga hunden och älskade maken. Två bonusbarnbarn har sett dagens ljus och en hel del släktforskning har också hunnits med.

Jag går in i 2014 med goda förutsättningar. Bättre än på länge, känner jag. :) Överambitiösa nyårslöften och orealistiska förväntningar låter jag dock bli. Jag njuter av tillvaron så mycket jag kan och eventuella problem får man hitta lösningar på.

Jag känner mig glad och tacksam och trivs med livet, det räcker mycket långt. 2014 börjar bra! :)

Kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Vila i frid, lilla fina mamma

Min vardag