Teo´s dagbok 51

Hej alla vänner! :)

Jag har inte hunnit skriva så mycket på sista tiden, men idag tänkte jag berätta lite.
Idag har vi varit på hundskolan, husse, matte och jag. Det var kul. Vi fick göra olika övningar och träna på lite rallylydnad.
Rallylydnad betyder att jag ska gå bredvid matte och så läser hon på olika skyltar under vägen och talar om för mig vad jag ska göra. Fast ibland behöver jag bara sitta still och så gör matte istället. Idag gick hon runt mig medan jag satt där,,, bra det. Matte kan jobba medans jag vilar!

När skolan var slut tog jag med mig husse och matte och shoppade. Vi åkte till en stor djuraffär och där köpte jag en ny hundsäng och en ny sele till mig. Jag är ju stor kille nu och behöver större prylar. Till fåglarna köpte jag en mineralsten och sen hittade jag lite gott lördagstugg till mig själv åxå. Matte fick ingenting och husse fick betala. Bra upplägg! ;)

I veckan som gick var moster hemma hos oss och hälsade på. Hon hade skaffat sig en ny kamera så hon fotade fåglarna och mig. Här kommer några av bilderna:













Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en