Teo's dagbok 50

Hej på er!

Nu har vi alltså flyttat, som det heter. Jag tror det blir bra att bo här. Det är nära ut när man behöver kissa och vi slipper åka hiss. Och så kan man springa jättefort här, runt, runt som en raket. Det är kul! :)
Vi har ett jättestort badrum,,, verkligen jättestort! Matte har köpt två nya badrumsmattor och lagt på golvet där inne. Dom får man inte bita hål i! Jag tänkte tugga lite på den ena, men då lät matte arg och föste ut mig från badrummet. Attans!! Mattor som är så goda att tugga på!

Inne i badrummet finns ett mindre rum som heter bastu. Där är det varmt! Riktigt äckelvarmt! Jag fattar inte hur matte och husse kan vilja sitta där inne? Fast dom är ju i och för sig flintskalliga på nästan hela kroppen, så dom kan nog behöva värma sig lite. Jag låg utanför bastun och väntade tills dom var klara, det var lite långtråkigt.

Annars verkar det bra här, fast husse och matte har haft väldigt mycket att göra. Jag har försökt hjälpa till så gott det går och burit runt på skor och sånt.

Kramar
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en