Nyår

 God fortsättning! 

Nyårshelgen är över och även den blev bättre än jag kunnat föreställa mig. Den firades med min biologiska familj. På nyårsafton åkte jag till en av sönerna och övriga barn och barnbarn kom också dit. Det var så härligt att vara med och fira tillsammans och träffa alla dessa samtidigt! 

Det var prat och skratt, lek och bus, god mat och dryck. 

Jag sov över där och åkte hem dagen efter, trött men lycklig. 

Levande ljus och lite röra som det ska vara en nyårsafton

En sen julklappsutdelning, då alla inte hade möjlighet att träffas på julafton

Lite pussel och pyssel hanns med mellan rätterna


Ingift farbror med brorsdotter

Dottern fixar varmrätt

Det var många kockar i köket men inte blev det någon dålig soppa för det!

Tänk att vi kunde få till en bild på oss allihop! 💓



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en