Yes! We did it! :D




Idag gick vi "Hälsans stig", Teo och jag. :) Det har jag tänkt göra länge men ofta har jag kroppen hindrat mig, eller vädret...eller annat. Men oftast kroppen. Hälsans stig går lite kors och tvärs igenom stan. Den är fyra km lång och vi gick den på 1½ timma. Ingen tid att bli lyrisk över men för mig är det en prestation och glädjen över att orka är stor. :) Vädret är underbart idag med. Precis lagom promenadväder.

På vägen fotade jag ännu en målning från Street Art Festival, som jag missade förra gången:


Ungefär halvvägs mötte vi mannen i vårt liv som tog en promenad på stan efter lunchen. Så vi fick gott sällskap en bra bit, mysigt! :)

På hemvägen blev jag intervjuad av Radio Sjuhärad med. De höll på med nåt program om miljötänkande. Jag vet inte vilket och när det sänds och jag har då ingen lust att lyssna heller! Att höra sin egen röst är inget annat än vidrigt! *S*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en