Dagbok 3

Det där med att skriva dagbok går väl sådär. *S* Det blir inte varje dag i alla fall, som ni märker.

Egentligen borde jag väl skriva ett långt, analyserande inlägg om valresultatet. Nog för att jag har mycket åsikter och tankar i frågan, men jag orkar ta mig tusan inte!

Resultatet av detta val är så förvirrade och deprimerande och ger mig inget annat än dålig magkänsla. En jävla soppa är vad det är! Därför väljer jag att inte fördjupa mig i detta utan avvaktar och ser vad som händer.

Annars är väl det mesta bra här. Ja, jag dras med en förkylning som aldrig verkar släppa. Och sen har vi något elfel här hemma. Fläckvis ström, liksom. Vi har ingen ström i badrummet, klädkammaren, tvättstugan och matrummet. Diskmaskinen funkar inte heller och inte eluttagen vid den ena köksbänken. Däremot fungerar kylen, frysen, ugnen, spisen, elen vid den andra köksbänken, bastuaggregatet och all el i vardagsrummet och sovrummen. Samtidigt är alla säkringar hela?!?! Vi fattar inte nåt utan hoppas att vaktmästaren fattar desto mer i morgon. Så här "mysigt" har vi det i vårt badrum just nu! :D

 
 
Till helgen ser vi fram emot besök av goda vänner och en trevlig fest. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en