En röd Ferrari

Ja, rubriken anger makens födelsedagspresent. :)
Nä, jag har inte vunnit på tips eller lotteri! Vi la ihop, makens barn och jag och köpte honom en upplevelsepresent,,, -att köra Ferrari.
Det blev en fullträff, kan man säga. Makens ögon lyste mer lyckligt än ett barns på julafton. *S*

När presenten är bokad, ska så många av oss som möjligt förstås vara med och filma och fota denna händelse. Han kan köra fort, min man,,, och bra. :)

I veckan berättade jag för min mor om presenten.
"Åhhh!", utbrast hon, "det skulle jag åxå vilja göra!! Fast jag får nog inte, jag är nog för gammal", sa hon sen.
"-Vad jag vet har dom ingen övre åldersgräns", svarade jag.
"Tänk vad det vore häftigt", sa mor och såg drömmande och lycklig ut.
En rätt skön inställning av en som fyller 90 till hösten, kan jag tycka. :D




Kommentarer

  1. Åhhh det skulle jag gärna vilja göra oxå....... Kan du inte berätta var man kan få en sådan upplevelse och vad det kostar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den på zuperbox.se men det finns fler företag som säljer liknande upplevelser om du googlar. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en