Bloggeri bloggera...

Här kommer ett litet inlägg om att blogga. :)

Jag är lite dålig på att uppdatera den här bloggen just nu. Det blir ganska långt mellan inläggen. 
Ibland tryter orken. Ofta kommer jag på uppslag till blogginlägg när jag är ute på promenad med hunden och när jag kommer hem har jag glömt det igen! :D Det vanliga vardagslivet tar sin tid. Och sen håller jag på för fullt med en annan blogg just nu. 

I sommar har jag startat en blogg för min släktforskning. Den har blivit tämligen omfattande, släktforskningen alltså... och för att kunna dela allt med släkt och intresserade vänner bestämde jag mig för att lägga upp det hela i en blogg. Det tar sin tid då jag dels måste göra det hela så överskådligt som möjligt och dels göra ett inlägg om varje person i släkten. Och släkten är stor...och då har jag ändå inte hittat alla släktingar än. :D

I släktforskningsbloggen är så gott som alla inlägg lösenordsskyddade, men är du intresserad och släkt eller god vän så hör av dig till mig, så fixar jag det. Adressen till bloggen är: www.forfader.wordpress.com



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Vila i frid, lilla fina mamma

Min vardag