Teo´s dagbok 53


"- Nu ger vi fasen i örat", sa matte!

Alltså, jag har två öron precis som alla andra. Det ena tippar fint i toppen och det andra står rakt upp. Öron ska inte stå rakt upp om man är en Sheltie, som jag. Så matte har jobbat länge med det där örat. Och ja,,, örat har åxå jobbat,,, åt motsatt håll liksom.

Matte säger att jag inte blir någon utställningshund nu p g a det dumma örat. Jag vet inte vad en utställningshund är, men om det är fråga om att stå still och se söt ut är jag ganska bra på det i och för sig. Fast å andra sidan kan jag ju lika gärna göra det hemma istället.

Jag hör i alla fall bra med båda mina öron,,, när jag vill och när det inte luktar gott av hundflicka. ;)
Och nog är jag söt ändå,,, med ett öra upp och ett öra ner?

Kram
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en