Teo's dagbok 54

Idag har matte varit jättetråkig!!
Hon har bara suttit och liggat hela dan!

Fast jag vet varför. Hon har väldigt ont, det vet jag. Jag känner det och förstår det, så jag har pussat på henne massor och inte tjatat på henne alls. Jag har gett henne flera av mina leksaker under dagen, för att pigga upp henne lite. Istället har jag "tjatat" lite på husse och E, men dom har varit snälla och gått på promenader med mig.

En bra sak som matte kommit på är iaf att hon hämtar hit Sophie lite då och då. Sophie är en finfin goldentjej som jag gillar jättemycket. Hon är i huset bredvid vårt på dagarna så det är nära att hämta henne och det gör matte. Sen leker vi en timma eller två och har jättekul. Matte kom på det för hon tyckte att jag umgås för lite med andra hundar och Sophies matte och husse tycker åxå att det är en bra idé.

Vi leker tills vi blir trötta, Sophie och jag. Sen gosar vi och vilar lite. Det är mysigt.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en