Det bästa som hänt på senare år

 Jo, det ska jag berätta! 

Sedan maj 2020 har vi fått fyra nya barnbarn. Coronabebisarna, som jag lite skämtsamt kallar dem. Det började med makens sjätte barnbarn, fine lille C.

I augusti kom mitt allra första biologiska barnbarn, underbara lilla I och bara några månader senare föddes mitt andra, finaste A. 

I våras kom så lille S, en riktigt sötnos som är en kopia av sin mor. 

Alla fyra föddes friska och välskapta och alldeles fantastiska. Nä, jag är inte alls partisk, hehe!

Så nio finfina barnbarn har vi totalt.  

Vilken gåva! Livets efterrätt! <3

Alla dessa nykomlingar fick mig att hantverka så till den milda grad att jag, för ett år sedan, totalt stickat, virkat och krokat sönder mina armar. Inte många maskor har blivit gjorda sedan dess. Skit happens. 






















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en