Lite julsång kanske?

Jag är ingen julnörd som måste pynta högt och lågt, baka en massa och ha julgran. :)
Men är det nåt jag gillar med julen är det vacker julmusik. Det finns så många fina julsånger och det finns så många bra sångare som sjunger dem. Jag skulle kunna presentera en hel radda här, men jag väljer att bara dela en enda med er. Och det gör jag för att jag nog aldrig hört något vackrare. Den är oslagbar i mina öron.

Där står denne kille, som i sig är en rätt osannolik person, i nitar och läder, kedjor, långt hår, smink och nagellack. En kille som verkligen vågar sticka ut och vara sig själv - älskar sådana människor. Och han sjunger med en röst och en inlevelse som borde få Gud fader själv att gråta av lycka.
Lyssna och njut!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en