Teo´s dagbok 65

Hej alla! :)
Nu är det vår och det är härligt.
Alla blir piggare och gladare och man kan vara ute mera. Husse och matte tycker bättre om att vara på uteplatsen om det inte regnar och blåser.
Ja, vår är härligt men...

Av någon skum anledning får husse och matte för sig att när det blir vår ska jag duscha!! Vet inte vad jag ska tycka om det? Matte tar med mig in i duschen och husse väntar utanför med en handduk, ja E väntar också där utanför. Matte blöter ner hela min päls och då ser jag jättefånig ut! Blir lite sur på det.
Pälsen blir liksom alldeles platt och jag blir pytteliten. Sen tar hon schampo ur en flaska och löddrar in hela mig och sen ska det sköljas igen. Jag står still för det är lika bra hon får hållas till hon är klar, men jag surar en del.

När jag är klar torkar husse mig och sen vill jag springa och springa så jag blir torr. Jag luktar ganska gott sen iofs och badet går ju rätt fort, men jag vet inte... Ska det verkligen vara nödvändigt med sånt tjafs?

Jag menar, det kan väl inte vara bra för en killes självförtroende att se ut som på bilden även om det bara är en kort stund?!?!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en