Teo´s dagbok 64

Hej alla!
Idag fyller jag år. Två år är jag nu, man börjar bli vuxen liksom.
Har firat dagen med både presenter och gott att äta.
Det började redan i morse med att jag fick både skinka och korv till frukosten. Mums var det! :)
Sen gick jag och matte promenad och på hemvägen var vi i djuraffären där jag fick välja presenter. Jag valde en fin boll, en skojig leksak, smarriga tuggpinnar och tonfiskgodis.

När vi kom hem fick jag presenterna. Matte hade köpt en "gömma-godis-grej" också, den var knepig den! Innan jag fick leka med allt måste matte förstås fotografera. Jag satt fint och väntade, fast lite otåligt. Men man måste ju visa att man faktiskt är så gammal som två!

Sen har jag lekt och letat godis. På eftermiddagen fick vi besök och då fick jag smaka wienerbröd. Det var nåt nytt och väldigt mumsigt. :)
Till kvällsmat fick jag gott kött till min vanliga mat, mycket delikat, måste jag säga.

Jag har även fått många gratulationer idag både i verkligheten och på facebook, tack så hjärtligt för dessa. :)

Kram
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en