Vårpromenad


Den här veckan har vi förmånen att ha bil. :) R är i Malaga och har ställt sin bil här till vårt förfogande, tack för det. Oroa dig inte R, hela baksätet är inklätt i ett gammalt lakan! Detta med smutsig hund i åtanke. ;)

Så jag tog med Teo på vårpromenad idag. Vi tog bilen till ett ställe och gick en runda som jag gick rätt mycket för nästan precis 29 år sedan, även då med hund, dock inte samma hund. ;) Då hade jag åxå barnvagn med mig. Det hade jag inte nu. 29-åringen har vuxit ur den för längesen och förresten är han ju i Malaga, som sagt. :D

Det var attans vad den där promenaden har blivit lång! Den måste ha växt på dessa 29 år. För inte kan det väl bero på mina 29 år äldre och inte längre friska ben? ;)

Jag fotade lite och hade hoppats hitta någon liten tussilago, åtminstone en liiiiten knopp,,, men icke. Vårsolen lyste dock vackert och lite bilder blev det.


Promenadväg i vårsol.
 
Viskan i vårsol.
 
 Och Teo i vårsol. :)
 

 Teo ägnade sig annars åt sin favoritsysselsättning.


 Här är en annan favvosyssla,,, han har spanat in en tjej!
 
 "Släpp loss mig! Jag vill jaga tjejer!"
 
När matte inte gör som man vill måste man klaga högljutt! :D


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en