Teo´ dagbok 56


Hej vänner!
Igår fyllde jag år. Fylla år betyder att man blir äldre. Det var en jättekul dag.

Först fick jag god frukost. Sen åkte husse, matte och jag ut till ett stort fält där dom promenerade och jag rusade omkring. Ibland sprang jag så fort så jag bara såg ut som en brunt streck! Husse hade en boll som han kastade och det var jättekul att jaga den. Matte hade med sig god skinka som jag fick smaka när jag kom till henne och när vi tränade lite. Härligt var det!
Sen åkte vi till min favoritaffär. Djuraffären! Där fick jag kolla på allt godis och alla prylar och sen köpte husse och matte en kul leksak och ett stort tuggben i födelsedagspresent till mig.
När vi kom hem fick jag sitta med de nya sakerna framför mig medan matte fotade,,, jag fick inte röra dom förrän hon sa "var så god". Hon är liiite jobbig ibland, matte.
Fast sen fick jag gå lös på tuggbenet. Det var riktigt mumsigt. Lite senare lekte jag med leksaken åxå.

Till kvällsmat fick jag min favoritmat och ovanpå hade matte lagt en hel skiva av den goda korven husse brukar äta på sina mackor. En hel skiva! Fattar ni! Det var smaskens det.

Om jag fick bestämma skulle jag fylla år varje dag!

Kram
Teo

Här sitter jag och väntar på att matte ska fota färdigt nån gång! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en