Teo´s dagbok 55


Hej alla!
Idag tänkte jag berätta om när jag och matte leker. Vi leker bl a varje morgon och då leker vi med vanten. :)

Vanten är en grillvante som matte tar på sig och sen busar vi. Jag låtsas att jag är jättefarlig och morrar och håller på och matte låtsas att vanten anfaller mig och morrar hon åxå. Det är jättekul!

Ibland när vi ska leka är vanten försvunnen. Men nu vet jag att vanten heter vanten så matte och husse kan skicka mig för att leta upp den. Fast idag hittade jag den inte! Både matte och jag letade överallt. Men till slut kom matte på att den kunde vara i E´s rum och så öppnade hon dörren dit och där låg den! Jag störtade in och hämtade den och sen kunde vi busa. :)


Här står jag och undrar var vanten håller hus:


Till sist hittade jag den!



Väntar på att matte ska komma och leka:


Dags för attack!!


Ser jag inte helt livsfarlig ut?


Nu hugger jag dig, vanten!!


Kramar
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en