Sommarväder!
Nu har sommarn kommit på riktigt och jag njuter. Är besynnerligt trött dock, trots att jag sovit bra på nätterna. Kollade blodtrycket men det var normalt. Nåja, det går väl över.
Midsommarafton kom och försvann i ett nafs. Vännen A och jag hade trevlig eftermiddag och kväll på hennes nya balkong med sedvanlig midsommarmat.
På midsommardagen tog jag en sväng till gymmet. Förväntade mig att vara nästan ensam där men till min förvåning var det mer folk än det brukar vara. Många som ville träna bort midsommarmaten kanske?
I går hjälpte jag A med lite flyttstök igen och idag blev det gymmet ihop med syster.
Idag trodde jag att jag skulle få paket men tji fick jag. Leveransen är uppskjuten till i morgon. Har beställt en bok om DNA-släktforskning och tänker fördjupa mig i detta inför hösten.
Annars har jag mest kopplat av på min balkong där det nu spirar och knoppas. Det är så mysigt att sitta där.
![]() |
| Dalia med knoppar |
![]() |
| Ingen sommar utan pelargoner |
![]() |
| Luktärterna kämpar på |
![]() |
| I förgrunden Atlasblomma och i bakgrunden tomat. |




Ja så skönt med värmen
SvaraRaderaVerkligen!
Radera