Teo´s dagbok 68

Hej på er! :)
Nu ska jag berätta att jag har varit på semester!

Här om veckan tog matte och husse med mig i bilen och vi åkte till havet. Vid havet bor min tjej S och hennes matte och husse på somrarna. De har ett hus där. Jag blev jätteglad för vi har så kul och där kan man springa lös hela dagarna. Härligt är det. S och hennes matte och jag tog en promenad och under tiden försvann husse och matte!
Nåja, jag brydde mig inte så värst för jag har så kul med S och hennes människor är också jättesnälla.
Nästa dag kom P och M och lilla L dit och då försvann S och hennes husse och matte också! Detta var väldigt skumt, men jag gillar P och M och särskilt lilla L, så det var ok det med. Vi var där vid havet i flera dagar och hade det härligt.
Lilla L är min favoritbebis och jag är hennes favorithund. Jag är försiktigt med henne för hon är så liten, men nu kan hon krypa så när hon kommer och vill dra mig i pälsen får man passa sig. Då går jag. :) Annars pussar jag henne massor och då fnittrar hon.
Här är en bild på "min" lilla L och i bakgrunden ser ni mig svalka tassarna i havet. Sånt måste man ju göra när det är semester och varmt väder.


Efter ganska många dagar kom husse och matte och hämtade mig och då pussade jag nästan ihjäl dom och blev så glad att jag var tvungen att rusa flera varv runt gräsmattan.

Nu är vi hemma igen och allt är som det brukar, men det var kul med semester. Jag tror jag gillar det.

Kram
Teo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Tack för allt, min fina pälskling

Två blev en