Inget att rapportera

 Som rubriken anger har jag inget att berätta så därför har det inte blivit något skrivet här i bloggen heller. 

Min kropp har fortsatt att bråka och det var inte den gamla vanliga muskelvärken visade det sig. Biverkningar av en medicin i kombo med en inflammation har tvingat mig till en enormt tråkig och innehållslös tillvaro de sista veckorna. 

Jag har gått korta promenader i långsamt tempo, tillbringat stunder på min uteplats när vädret tillåtit och i övrigt har det hänt nada. 

Till midsommar var jag något bättre men väldigt trött efter fem dygn på flytande föda så det blev ett litet men trevligt besök hos systersonen på kvällen. Sedan dess har det dock börjat se ljusare ut och under eftermiddagen idag fick jag feeling och tog tag i mitt eftersatta hem. 

Nu tycker jag mig se ljuset i tunneln och hoppas det fortsätter så. Ska bara ringa min vårdcentral i morgon och ordna upp det här med medicinen. 

Eftersom inget hänt har jag heller inte fotat särskilt mycket men bjuder på några bilder från en av mina korta promenader under veckan.






Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Nu är jag här! :)

Rättegång

En upplevelse långt utöver det vanliga!