En underbar dag

Det här blogginlägget har mottot "bättre sent än aldrig!" :D

I förra inlägget skrev jag om min sommar, så långt. Sen har jag varit lite off och haft fullt upp med annat, så den här bloggen har blivit kraftigt åsidosatt. Ska försöka råda bot och bättring på detta. 

Jag vill berätta om en dag i augusti. En speciell dag som kommer att värma mitt hjärta för tid och evighet! <3

Det var den nionde augusti och det var den dagen jag skulle få min födelsedagspresent från barnen. Det enda jag fick veta var att jag skulle befinna mig vid Korsvägen i Göteborg vid lunchtid, så det gjorde jag.
Där mötte dottern upp och lotsade mig via spårvagn till yngste sonens nya lägenhet, som jag ännu inte besökt. Den ligger i Haga och är fantastiskt fin! 
Där hade äldste sonen med sambo lagat en supergod lunch som vi avnjöt tillsammans. 
Sen bar det iväg ut på stan. Vi promenerade utmed kanalen och det visade sig att vi skulle åka Paddan, haha! Skitkul! Har inte åkt den sen en skolresa i nian på 70-talet. Väldigt kul guide var det också. Han kunde sina göteborgsvitsar, kan man säga. :D

När vi kom iland igen fortsatte vi till fots och målet var en biljardhall/bar där vi tog nåt gott att dricka. Sen skulle vi spela shuffleboard, vilket var något jag aldrig ens hört talas om! Men det var riktigt kul och jag hade nog nybörjartur för jag lyckades få till det riktigt bra några gånger. 

Därefter drog vi vidare till en mysig restaurang där vi åt mycket god mat, innan jag drog hemåt. 

Det var en helt underbar dag som jag gärna gör om snart!!

Tusen tack mina finaste älsklingar. Det var en toppenbra födelsedagspresent ni gav mig! <3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Vila i frid, lilla fina mamma

Min vardag