Nytt personligt rekord i svettning

Idag har jag varit på motionsdans och det medförde att jag svettades mer än jag gjort på år och dag. :D

Jag har alltid haft svårt att svettas. Inte ens när jag badar bastu blir jag svettig, utan snarare överhettad och måste gå ut. 

Men ikväll, då jäklar! 
Många snabba danser, fart och fläkt, vansinnigt kul och uppiggande. Glömde tyvärr ta på knästödet så fick hålla igen lite sista kvarten, men svettig blev jag ändå.

När vi slutade klibbade t-shirten på ryggen och det rann i hårbotten. Det senare har nog aldrig hänt mig förut, haha. 

Nu är jag hemma, alla kläder ligger i tvättkorgen och dansskorna hänger på vädring på balkongen. Själv är jag nyduschad och känner mig glad.

Så sjukt kul att orka, att kunna, att kroppen funkar. <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helt sanslöst!

Minnen

Vila i frid, lilla fina mamma